Vila Poseidonio

Grčka apartmani

Vila Poseidonio

Grčka, Pefkohori

Grčka apartmani / Pefkohori / Vila Poseidonio

POSEIDONIO se nalazi na sjajnoj lokaciji, u centru Pefkohorija na samoj plaži, uz šetalište. Vila raspolaže dvokrevetnim, trokrevetnim studijima i četvorokrevetnim apartmanimа, koji se nalaze na prvom i drugom spratu. Svi studiji i apartmani imaju terasu sa pogledom na more (pun ili bočan). U svakom studiju/apartmanu se nalazi TV, klima, opremljena kuhinja i kupatilo. Gostima je u vili na raspolaganju besplatan internet.
Korišćenje klima uređaja je uključeno u cenu u periodu od 01.07.-29.08.  dok se u ostalim terminima plaća 5 eur dnevno. Posteljina i peškiri se menjaju jednom u toku smene.
1/2 st – dva standardna ili jedan francuski ležaj, pun ili bočan pogled na more
1/3 st – tri standardna ležaja, pun pogled na more
1/4 app – četiri standardna ležaja u dve sobe, dve terase, pun pogled more
PM – pogled more
BM – bočni pogled more

POPUSTI:
Putnicima koji uplate u celosti aranžman prilikom rezervacije za sve termine, odobravaju se sledeći popusti:
– 15 % popusta na cenu smeštaja do 31.12.2016. godine
– 10 % popusta na cenu smeštaja do 01.03.2017. godine
–   5 % popusta na cenu smeštaja do 01.05.2017. godine

GPS: 39.990346175150094, 23.613648844809404

0m
klima
Wi-Fi
TV

PROGRAM PUTOVANJA:

  1. dan – Polazak autobusa u 15:30 h iz Novog Sada dan pre smene u tabeli. Sastanak grupe 30 minuta pre polaska. Putovanje ka Grčkoj uz pauze radi odmora i carinskih formalnosti.

2.-11. dan – Dolazak u izabrano mesto, smeštaj i boravak u smeštajnim jedinicama na bazi odabrane usluge.

  1. dan – Napuštanje smeštajnih jedinica do 9 h. Povratak iz letovališta za Srbiju, prema utvđenoj satnici.
  2. dan – Dolazak u Srbiju u prepodnevnim časovima.

ARANŽMAN OBUHVATA: Najam smeštajne jedinice za 10 noćenja/11 dana, autobuski prevoz (autobusi turističke klase sa klimom i DVD opremom) samo za smene označene sa *,  pratioc tokom putovanja, predstavnika agencije i troškove organizacije.
ARANŽMAN NE OBUHVATA: Autobuski prevoz (osim za smene označene * i pakete), međunarodno putno zdravstveno osiguranje i individualne troškove.
PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE: Polisa putnog zdravstvenog osiguranja predstavlja zdravstvenu knjižicu u inostranstvu. S obzirom da je svaka medicinska intervencija u inostranstvu izuzetno skupa, molimo putnike da obavezno obezbede polisu osiguranja pre polaska na put. Cene polisa prema važećem cenovniku osiguravajuće kuće.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u EUR. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po efektivnom prodajnom kursu Banke Intese na dan uplate i to gotovinom, platnim karticama(Maestro, Dina Card, Visa, Master Card, American Express), čekovima ili na tekući račun organizatora. Rezervacija aranžmana podrazumeva uplatu akontacije od 30% prilikom prijave/sklapanja ugovora. Ukoliko se pomenuta akontacija ne uplati u roku od 24 h smatraćemo da je putnik/subagent odustao od putovanja te se prijava/ugovor automatski stornira. Prilikom sklapanja ugovora korisnik se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:
UPLATA U CELOSTI DO POLASKA: Akontacija 30% prilikom prijave/sklapanja ugovora, preostali iznos dinamikom koja odgovara korisniku usluga, ali tako da je ceo iznos uplaćen minimum 15 dana pre polaska.
UPLATA NA RATE:
 –  ČEKOVI GRAĐANA: Akontacija 30%  prilikom prijave/sklapanja ugovora, preostali iznos u jednakim mesečnim ratama zaključno sa 15.12.2017. Svaka rata dospeva 15-tog u mesecu. Garancija plaćanja rata, koje dospevaju nakon letovanja, su deponovani čekovi građana. Čekove deponovati najkasnije 15 dana pre polaska.
 – KREDITNA KARTICA Bance Intesa: Akontacija 30%  prilikom prijave/sklapanja ugovora, preostali iznos odmah ili najkasnije 15 dana pre početka korišćenja arnžmanakarticom na rate. Mogućnost plaćanja na rate zaključno sa 15.12.2017. (moguće samo u poslovnici ATIĆ TOURS-a). Uplata karticom na rate se ne tretira kao uplata aranžmana u celosti, te ne važe popusti za uplate aranžmana u celosti.
 – ADMINISTRATIVNA ZABRANA: Akontacija 30% prilikom prijave/sklapanja ugovora, preostali iznos u jednakim mesečnim ratama do 15.12.2017. god. Korisnik usluga donosi overeno Rešenje o administrativnoj zabrani, koje je prethodno dobio od Organizatora na neuplaćen deo cene. Rate dospevaju mesečno ili polumesečno u zavisnosti od načina kako Pravno lice isplaćuje zaradu. Organizator zadržava pravo na selekciju pravnih lica čija Rešenja o zabrani prihvata.

UKOLIKO PUTNIK/SUBAGENT NE REGULIŠE OBAVEZU PLAĆANJA PREMA USLOVIMA PLAĆANJA AUTOMATSKI ĆE SE SMATRATI DA JE ODUSTAO OD PUTOVANJA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.
PUTNIK/SUBAGENT KOJI REZERVIŠE ARANŽMAN U KRAĆEM VREMENSKOM PERIODU OD 15 DANA DO POLASKA DUŽAN JE DA ISPLATI ARANŽMAN U CELOSTI PRILIKOM REZERVACIJE, U SUPROTNOM SMATRAĆE SE DA JE ODUSTAO OD PUTOVANJA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.
UKOLIKO SUBAGENT NE REGULIŠE OBAVEZE PLAĆANJA PREMA ORGANIZATORU, ORGANIZATOR NEMA OBAVEZU PREMA PUTNICIMA.

VAŽNE INFORMACIJE:
Kategorizacija smeštajnih usluga, prema opštim uslovima putovanja podrazumeva standardne usluge prosečnog kvaliteta, uobičajene i specifične za određene destinacije i objekte. Svi smeštajni objekti apartmanskog tipa su nekategorizovani objekti,  gde se cena, servis i usluga razlikuje od hotelskog smeštaja, te napominjemo da putnici koji se odluče da borave u smeštajnim jedinicama apartmanskog tipa moraju imati realna očekivanja u pogledu nameštaja i izgleda soba, kupatila i terase. Izgled jedinica tokom sezone, zavisi i od samih putnika i njihovog ophođenja prema inventaru. Nepravilno korišćenje inventara može prouzrokovati oštećenja, te organizator ne snosi odgovornost za eventualno narušen vizuelni izgled istog u narednim terminima.
Cene zavise od lokacije objekta u odnosu na plažu, opremljenosti smeštajnih jedinica, kao i sadržaja koje smeštajni objekat pruža. Ukoliko nije drugačije posebno ugovoreno, korisnik usluga će biti smešten u bilo koju službeno registrovanu smeštajnu jedinicu opisanu u ovom programu, bez obzira na spratnost, orjentisanost i druge karakteristike ili na osobenost putnika.
Smeštajne jedinice su namenjene boravku gostiju tokom godišnjeg odmora i  razlikuju se od objekta do objekta i mogu biti: studio, apartman, mezoneta ili duleks. Kod studija kuhinja nije posebna prostorija nego je spojena sa spavaćom sobom. Apartmani imaju jednu zasebnu spavaću sobu, kao i još jednu prostoriju gde se nalazi mini kuhinja i ležajevi. Mezoneta je smeštajna jedinica u dva nivoa,  koja se sastoji od jedne spavaće sobe, dnevnog boravka u kojem se nalaze i kuhinjski elementi i prostor za spavanje, kao i dva kupatila i terasa. Drugi viši nivo ili sprat, su najčešće povezani stepenicama sa nižim nivoom i ima niži, kosi plafon. Duleks je smeštajna jedinica koja ima dve zasebne spavaće sobe, kao i odvojenu kuhinju. Sve smeštajne jedinice dakle, u svom sastavu imaju: prostor za spavanje, mini kuhinju, kupatilo i najmanje jednu terasu. Takođe sve jedinice sadrže i klimu i TV uređaj. Veličina i opremljenost smeštajnih jedinica je uslovljena izgledom objekta  i organizator će se potruditi da fotografijama približi jasniju sliku istih. Fotografije u ovom katalogu pokazuju izgled letovališta i objekata u sezonama 2015–2016. godine, sa time da su, zbog raznovrsnih struktura smeštajnih jedinica, ilustracije enterijera izabrane nasumično i ne znače jednoobrazni izgled svake sobe, kuhinje ili kupatila.
Najam smeštajne jedinice započinje najranije u 14.00 h prvog dana (po lokalnom vremenu), a završava najkasnije u 09.00 h (po lokalnom vremenu) poslednjeg dana smene boravka. Putnik ne može da uđe u smeštajnu jedinicu prvog dana boravka posle 22,00 h. U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika organizatora minimum jedan dan ranije. Sastavni deo inventara je posteljina (promena jednom u toku smene), peškiri u pojedinim objektima, ali ne i toalet papir, sapuni, sredstva za održavanje čistoće ili pranje posuđa. Domaćini vila na dan zamene posteljine dostavljaju putnicima čistu posteljinu, koju gosti sami menjaju, kao što i sami održavaju higijenu tokom boravka. U toku boravka, gosti sami iznose smeće i održavaju čistoću, a u obavezi su na domaćinski odnos prema inventaru i opremi kao i na poštovanje kućnog reda. U toku sezone dešava se da prilikom rukovanja putnika inventarom smeštajne jedinice dođe do oštećenja, kvara ili nestanka istog, pri čemu će organizator nastojati u što kraćem roku da nadomesti nedostatke. Eventualne štete, prouzrokovane nepažnjom, treba prijaviti domaćinu ili predstavniku i iste nadoknaditi. Pojedini objekti nemaju recepciju, te se putnici koji dolaze sopstvenim prevozom, smeštaju sami u sobu prema uputstvima navedenim na vaučeru i obaveštenju. Ključ od sobe se nalazi u bravi od vrata, ili ukoliko je ključ magnetna kartica, kao što je slučaj u vili Ilios, nalazi se u kućištu za kartice u sobi,između vrata i prozora.
Pojedini standardi izgradnje i opremanja smeštajnog objekta i jedinica nisu adekvatni našim, na čega organizator nije mogao imati uticaja. Površina prostora nekih smeštajnih jedinica, na primer, uslovljava korišćenje natkrivenih terasa u funkciji trpezarije. Kuhinje su većinom, opremljene samo elementarnim inventarom za pripremanje, konzumiranje i čuvanje hrane sa time da je frižider standardnih 140 l, rešo najčešće sa jednim ili dva grejna tela, bez rerne. Pojedini objekti nemaju toplu vodu u kuhinji. Kupatila su uvek sa tušem (sa ili bez tuš kade), sa odvodnim cevima malih profila i ponekad skromnih dimenzija, kao i  kapacitet istovremenog korišćenja tople vode, kada je primarno zagrevanje solarno može biti limitiran pri oblačnom vremenu. Na mogućnost problema sa pritiskom tople vode, najčešće u punoj sezoni i u vremenskim periodima istovremene potrošnje, organizator i vlasnici objekta ne mogu uticati,  čak ni pored ugrađenih posebnih rezervoara i hidrofora. Takođe se razlikuju i mere ležaja, normalan ležaj je sledećih dimenzija dužine od 180-200 cm sa širinom od 75-90 cm, a francuski ležaj dužine od 180-200 cm sa širinom od 120-180 cm, različitih debljina madraca. Pomoćni ležaj može biti metalne ili drvene konstrukcije sa tanjim madracom u odnosu na standardan ležaj, u vidu rasklopive fotelje ili fioke na izvlačenje, koji mogu stvoriti utisak manje smeštajne jedinice i narušiti komfor prostorije. Dimenzije pomoćnog ležaja iznose 160-180 cm dužine i 65-80 cm širine. Prednost pomoćnog ležaja je u tome što se tokom dana može sklopiti i omogućiti veći komfor sobe.
Korišćenje klima uređaja ne podrazumeva celodnevni rad, nego samo prilikom boravka putnika u sobama. Klima uređaji funkcionišu samo kada su svi prozori i vrata od sobe zatvoreni. Zabranjeno je ključ od sobe razdvajati od magnetene kartice i ostavljati kartice u sobi dok se putnici nalaze van smeštajne jedinice, kako ne bi došlo do požara. Takođe trošak gubitka ključa od sobe snosi putnik.
Pojedine vile i hoteli poseduju bazene različitih dubina i veličina. S obzirom da bazeni nemaju spasioce, napominjemo da je kupanje u bazenima, isto kao i u moru, isključivo odgovnost samih putnika. Ukoliko se desi nemogućnost korišćenja bazena usled tehničkih problema, organizator će uticati na što brže otklanjanje istih, s time da ne snosi odgovornost.
Pojedini objekti nude gostima besplatno korišćenje bežičnog interneta. Uslugu besplatnog bežičnog interneta pružaju domaćini kuća preko lokalnih provajdera internet usluga. Protok prosečne brzine, koji se bežično šalje putem rutera u centralnom delu objekta, nije predviđen za profesionalnu upotrebu. Organizator nije u mogućnosti da garantuje, niti snosi odgovornost za jačinu signala, pokrivenost apsolutno svih soba, kao ni na brzinu protoka.
Pojedini smeštajni objekti nude svojim gostima parking za ograničen broj vozila. U zavisnosti od odnosa putnika koji putuju sopstvenim i autobuskim prevozom, zavisi i raspoloživost parking mesta u objektu. Organizator ne garantuje putnicima parking mesto, sem u vili Filomeni gde organizator mora ugovorom potvrditi raspolaživost parking mesta.
U nemogućnosti da se u opisima objekata detaljno navedu sve karakteristike svih smeštajnih jedinica, organizator predlaže da korisnici usluga zatraže precizne informacije o istim pre prijave.
Naglašavamo da su svi smeštajni objekti apartmanskog tipa nekategorizovani i skromnog kvaliteta, namenski pravljeni za izdavanje tokom letnje sezone.

– PREDSTAVNIK je angažovan u cilju kvalitetnog ispunjenja obaveza organizatora, pružanja informacija i saveta vezanih za boravak i aktivnosti korisnika usluga. Sa gostima predstavnik komunicira preko info tabli, istaknutim na ulazima u smeštajne objekte. Za hitne slučajeve predstavnik je dostupan na mobilni telefon.
– FAKULTATIVNE IZLETE organizuju lokalne agencije  prema sopstvenim uslovima, standardima i cenama, koja svoje reklamne materijale i flajere mogu izložiti na info tabli organizatora. Organizator nije odgovoran za fakultativne izlete.
– SANITARNI PROPISI na granicama, zabranjuju unošenje prehrambenih proizvoda a pre svega svih vrsta mlečnih proizvoda i mesa. Molimo putnike da poštuju sanitarne propise kako ne bi došli u situaciju da im se navedeni prizvodi ne prime u autobus ili oduzmu na granici.
– IZNOS GOTOVINE koju je dozvoljeno izneti iz Republike Srbije je 10.000 € po osobi. U slučaju namere da se u Grčkoj kupuju artikli veće vrednosti, potrebno je upoznati se sa carinskim propisima naše zemlje.
Rezervacijom smeštaja smatra se da je putnik pročitao navedene informacije i da prihvata iste u celosti, bez prava na naknadni prigovor ili žalbu.